כחול לבן במתקפה על חולדאי: "דרכו מונעת מת"א ראש עיר במשרה מלאה"

איתי גדסי 1 Comment on כחול לבן במתקפה על חולדאי: "דרכו מונעת מת"א ראש עיר במשרה מלאה"

יו"ר מפלגת הישראלים ור"ע ת"א רון חולדאי הציג הערב את 4 המועמדות החדשות לכנסת ה-24 ותקף את יו"ר כחול לבן. לפיד הציג את המועמדת החדשה השרה לשוויון חברתי מירב כהן שהצטרפה אליו לאחר שסירבה לחולדאי

רון חולדאי צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלג הישראלים ראש עיריית ת"א רון חולדאי הציג הערב (שלישי) את 4 המועמדות החדשות במפלגתו לכנסת ה-24 וקרץ בנאומו למצביעי כחול לבן שנטשו את המפלגה ואמר, "זה לא אתם טעיתם – זה המנהיג שלכם טעה".

המועמדות החדשות ברשימת הישראלים: החוקרת פרופ' קרין נהון, ח״כ לשעבר עו״ד עינב קאבלה, אשת החינוך קארן טל ומנכ״לית חברת מוסדות חינוך ותרבות בת״א עדי צברי".

יו"ר מפלגת הישראלים, רון חולדאי אמר עם הצגת המועמדות: "רשימת הישראלים תורכב מאנשי ביצוע, כאלה שלא רק מדברים אלא בעיקר עושים ויעשו למען הציבור הישראלי כולו. רשימת הישראלים תהיה רב-גונית, מאוזנת ומייצגת. כזו שהחברה הישראלית כולה, תוכל להזדהות איתה, תוכל להאמין לה ותוכל להאמין בה – וזו רק ההתחלה".

מכחול לבן נמסר בתגובה לדבריו של רון חולדאי: "הדרך של כחול לבן מנעה סיפוח, את סגירת בתי המשפט, פגיעה בדמוקרטיה ושלטון יחיד בתקופה של משבר בריאותי, כלכלי וחברתי. הדרך של הישראלים מונעת מתל אביב ראש עיר במשרה מלאה".

בתוך כך, הערב הציג יו"ר יש עתיד יאיר לפיד את המועמדת החדשה במפלגתו, השרה מירב כהן מכחול לבן שעברה אליו לאחר שסירבה להצעה מחולדאי.  לפיד בירך על הצטרפותה ואמר, "אתם יודעים שעלינו אפשר לסמוך. כשאנחנו אומרים משהו, אתם יודעים שנעמוד במילה שלנו. ככל שיש עתיד תהיה גדולה וחזקה יותר, הערכים האלה יזכו לייצוג נרחב יותר ויובילו את המדינה".

השרה לשוויון חברתי מירב כהן אמרה עם הצטרפותה ליש עתיד: "אני עומדת כאן היום על מנת להודיע שאני מצטרפת ליש עתיד בהנהגתו של יאיר לפיד. מנהיג שאני מאוד מעריכה ומאמינה בו".

עוד הוסיפה, "בחרתי להיכנס לפוליטיקה כדי להפוך את ישראל למקום שבו ניתן להזדקן בכבוד. למקום בו מבוגרים, ניצולי שואה ואוכלוסיות מוחלשות נוספות זוכים ליחס הוגן ומכבד. וכדי לעשות את ישראל למדינה שוויונית יותר".

בליכוד תקפו הערב את לפיד ואמרו, "לפיד שאמר שראש הממשלה נתניהו לא יביא חיסונים לישראל ושאף מדינה בעולם לא תיכנס לסגר צריך כנראה לסיים בגרויות לפני שהוא ממשיך בפוליטיקה קטנה בזמן משבר לאומי. בלי לפיד, גדעון ובנט לא יכולים להקים ממשלה. רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין על-מלא".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כמות הדמגוגיה עולה על גדותיה… כשאין שום אפשרות להצביע על פתרון מעשי לבעיות, כשאין שום אפשרות להצביע על כשלון בתחום כלכלה או מדיניות, מדברים על "תקוה חדשה"… חבל שיש בארץ לא מעט שוטים, שמאמינים שלפיד, או חולדאי, או גנץ או שאר "מביאי התקוה" מסוגלים לנהל מדינה…